dinsdag 21 februari 2017

Vandaag is jouw dag ...

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik een vintage kaartje tonen.
Op de fb groep van Vintage en More is er een leuke uitdaging. Een kaartje met als basis craft en wit.




De vierkante mal is van Creative expression en heb ik uitgesneden uit crème-kleurig cardstock.
Het lieve plaatje is van Syta Van Gelderen (160704).
De hartjes randmal is van Joy (6602/78)
De roze tasseltjes zijn van MD (LR391)
Verder heb ik nog bloemetjes, strik, gaasje, parelbrad gebruikt.


Lieve groetjes, Odette.

14 opmerkingen:

  1. Prachtig dit vintage kaartje Odette....zo mooi in het kraft en wit...een heel leuk plaatje en de strik met tasseltjes is ook al zooooo een leuk detail...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Odette!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Odette ! super mooi plaatje heel mooi met het craft .
    Mooie spulletjes heb je gebruikt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Odette. Supermooi gemaakt met al deze prachtige materialen. Groeten. Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart, ik hou van de combinatie kraft en crème.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart Odette. Altijd mooi die kleurencombi kraft en wit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi vintage kaartje.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beauty is het Odette, echt vintage.
    En de tassels blijven leuk,het geeft toch een extra aanvulling op jouw mooie strik.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. Leuk met de tassels en de strik!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi vintage kaartje Odette!
    Ik vind die roze tasseltjes Zo mooi.
    Leuk plaatje ook een super creatie!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Odette, ik dacht dat ik had gereageerd maar dat was waarschijnlijk op FB.
    Je kaart is een prachtig plaatje. Heel mooi gedaan!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.