zaterdag 7 januari 2017

Doosje ...

Hallo allemaal ...

Bedankt allemaal voor langs te komen en de leuke complimentjes ...
Graag wil ik ook Linda welkom heten als volger van mijn blog.
Onlangs heb ik naar een voorbeeld op het blog van Noor design een pringle doosje opgepimpt ...




Eerst heb ik de randjes van het doos bewerkt met witte gesso. Daarna heb ik het bezet met DP uit een paperbloc van Joy (Spring paper bloc 6011/308).
De ovalen mal is van Noor (6002/639) en het plaatje is van Syta Vangelderen.
Het strikje is een creatable van Marianne Design (CR1343).

De randjes van de scrap heb ik bewerkt met crackle paint en langs de randjes heb ik een parelrandje geplaatst. Tussen de opengewerkte randjes heb ik rolletjes papier (afkomstig van een oud leesboek) en bloemetjes met een beetje sissal gezet.


Langs het randje van het dekseltje heb ik ook een parelrandje geplaatst. Het malletje bovenaan het doosje is van Marianne Design bovenop nog een bloementoef.

De openwerkte randjes van de onderkant van het doosje ....
 
 
Ik heb nog een 2de doosje gemaakt ... zelfde uitvoering alleen een ander plaatje van Syta.
 
Ik heb de doosjes gemaakt voor onze kleindochter met een geurtje erin en voor onze schoondochter met babysokjes erin verpakt in cellofaan  en ze waren er super blij mee dus ... ik ook en heb weer genoten om deze creaties te maken.

 
 

Met dit doosje wil ik graag mee doen aan de challenge van http://noordesign-uk.blogspot.nl/

Voor iedereen die nog de baan op gaat wees voorzichtig want hier is het ook nog gevaarlijk glad !

Liefs, Odette.
 

23 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt schitterend geworden odette en naar aanleiding van een voorbeeld. Supermooi gedaan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn beiden PRACHTIGGG Odette ! Zo mooi bewerkt je doosjes .Zoveel moois te zien echt een knap werk Odette top !!
    Hier ook spekglad een weekje om binnen te blijven . Morgen moeten we buiten naar Dongen voor het personeelsfeestje hopelijk al beter weer .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt schitterend.
    Wat een leuk idee om zo een cadeautje te schenken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww, wat prachtig Odette. Crakle paint heb ik nog nooit van gehoord. Ga gelijk kijken op Google.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk Odette. Leuke kadootjes zo. Creatieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Odette lees ik toch net dat je weer opnieuw Oma wordt! Hip hip hooray wat een mooi nieuws!!! Ik had je babyflesje wel gezien bij CA maar even tekort tijd om bij je langs te gaan! Heb ik je al de beste wensen gedaan hier voor het jaar 2017! Bij deze dan nog een keer ook op je blog! Je bus is weer prachtig gepimpten je hebt ze maar weer verwend, hihi Het zal wel iets overzichtelijker zijn geworden nu je geen DT werk meer hebt van WLVC,maar ook al deed je het met liefde, denk ik dat het nu wel iets relaxter voor je is?! Veel freubel plezier voor het nieuwe jaar en fijn weekend....en ik doe voorzichtig op de baan!!! HIHI WAT HEBBEN JULLIE TOCH EEN LEUK TAALTJE! Oeps caps lock stond aan!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Odette!
    Heel mooi gedaan.Die rolletjes vind ik zo leuk.
    Fijn weekend verder.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kadoverpakkingen, Odette ! en dat met een Pringles doos. Je moet er maar opkomen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt hem echt schitterend mooi gemaakt!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je pringels doosje prachtig geworden Odette! Super mooie vintage uitstraling.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad het is hier ook net een spiegel buiten, zo gevaarlijk, ik heb me vandaag niet buiten gewaagd.
    Fantastisch deze pringle dozen!!!
    Ik kijk mijn ogen uit zoveel moois te zien, gave plaatjes plaatjes, mooie stansen en zo prachtig die opgerolde vintage papiertjes in de openingen!
    Iedereen zou nu wel je schoondochter of je kleinkind willen zijn denk ik haha.
    Jouw jaar is goed gestart en ik...heb in de vakantie, zoals gewoonlijk in de kerstvakantie...helemaal niets gemaakt!
    Ik heb van je creaties genoten!
    Hopelijk is het ijs snel weg dat is el zo fijn als iedereen weer aan het werk moet.
    Fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Odette,
    je hebt de Pringle doosjes prachtig gepimpt, leuke stansen, mooie plaatjes en erg mooi aangekleed met het prachtige papier, de toefjes en de parelrandjes..
    De ontvangsters zullen blij zijn geweest..
    Wij hadden vanmorgen ook sneeuw, het heeft hier wel flink gedooid..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige doosjes Odette! Hele mooie cadeautjes, zo chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt de pringle bus prachtig opgepimt! Er is veel leuks op te zien.
    Leuk om te geven en om te krijgen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wooooow wat een schitterende opgepimpte pringlebus odette...prachtige details erop...
    Toevallig heb ik er vandaag ook een laten zien voor onze kleinzoon ...in minecraft thema

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dat mooi geworden.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig mooie cadeauverpakking Odette!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 prachtige geschenkdoosjes, altijd leuk als je zo een zelfgemaakt presentje kan afgeven !
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

  19. Wat heb je dat prachtig gemaakt zeg,
    heel erg gaaf ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend gedaan Odette supersss mooi !
    ook dikke proficiat terug Oma en Opa super leuk
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.