donderdag 2 juni 2016

Gefeliciteerd ...

Hallo lieve blogvriendinnetjes,

Jeetje zeg wat is het koud vandaag ... het lijkt net herfst ....
Ik heb dus lekker weer op mijn hobbykamer bezig geweest en aangezien er binnenkort enkele mannen jarig zijn heb ik deze keer een kaartje voor een man gemaakt  ...


 
Voor de basis van het kaartje heb ik hagelwit cardstock gebruikt. Het DP komt uit een paperpad van Joy (6011/38).
Onder het plaatje (Hobbyvoordelig) heb ik 2 bannertjes (CR1212) gezet en ook een fotostrip ((6002/278).
Gefeliciteerd is van Is van Joy 'Tini's Words (6002/442) en heb ik beïnkt met Distress faded jeans.
Verder nog een strik, knoop en een randje van koord.
 
Aangezien de opdracht deze maand bij Scr@p-Cards  een mannenkaartje is ga ik deze daar plaatsen ....
 
 
 
Ik wens iedereen nog een prettige donderdag, liefs, Odette.

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Odette,
    De wolken op het plaatje zien er al net zo uit als het weer vandaag, wat je zegt bbrrr... wat koud! Leuk is dat jute lint hè, ook op mannenkaarten! je strik is lekker stoer met de knoop en het touw...mooi gedaan!!!!
    liefs Gerie en DT Scr@p-Cards Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Odette
    Dit is een heel gaaf mannenkaartje, dat jute lint is echt heel leuk en die stoere knoop op de mooie strik maken het helemaal af.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja er valt niet veel te genieten buiten....alhoewel het niet koud is...

    je mannenkaartje is weer prachtig Odette...prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt Odette!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op jouw kaar is het ook niet echt mooi weer zo te zien, wat een donkere wolken op het plaatje Odette maar het is wel een schitterend geheel geworden met die stoere details!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt Odette, mooie kleuren en details. Het is zeker koud, iedereen verlangt naar een beetje zon.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Odette,
    je hebt een hele mooie en stoere mannenkaart gemaakt, leuk plaatje, ik vind de strik met knoop ook een mooi detail..
    Ik lees overal over slecht weer, wij hebben zo'n mooi weer gehad, de hele week al, vanavond een klein buitje..en dat was het en ook helemaal niet koud,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje !!!
    Je hebt het slechte weer van gisteren mooi weten te vangen op je kaart.
    Echt een stoere mannenkaart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Echt een mooie mannenkaart. Mooie materialen heb je gebruikt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh deze is leuk Odette! Het plaatje, alles past prachtig bij elkaar.
    Dankjewel voor je deelname bij Scra@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat mooi gedaan ! Ik moet ook dringend aan de slag voor mannenkaarten ! Je hebt erg mooie stansjes gekozen bij je plaatje en ik vind je achtergrond erg mooi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stoere mannenkaart Odette! Ik moest eerst wel lachen om jouw blogpost. Je schrijft dat het bij jullie zo koud is en dat het wel herfst lijkt. Vandaag (twee dagen nadat jij dit schreef) is het hier heerlijk zomers weer. Ik hoop dat het bij jullie ook heel mooi en warm weer is :)
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig je mannenkaartje Odette!
    Heerlijk stoer alles en mooie details!
    Het was totaal niet koud inde bossen tijdens onze kleuterkampdag donderdag maar we zijn wel lekgeprikt door de muggen.
    Verder was het een prima droge dag gelukkig!
    Inmiddels is het weer wel anders zo warm, ik zit nu bog buiten!
    Ik lees hier nog even door.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuke en mooie kaart odette.

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.