dinsdag 6 oktober 2015

World Card Making Day

Hallo allemaal,

Op 3 oktober was het World Card Making Day ...
Dus heb ik mij geïnstalleerd op mijn hobbykamer en een kaartje gemaakt voor Crea Thea waar je kan mee doen aan een leuke wedstrijd. Hier kan je meer uitleg vinden  https://www.facebook.com/KreaTeja?fref=nf.

Dit is mijn kaartje geworden  ...




Voor de basis heb ik craftkarton gebruikt. Het scrappapier komt uit een bloc van Joy Shabby Christmas. De plaatjes zijn van Studio Light 'Winter memories' Het rechthoekige stansmalletje waar ik een kalendertje en een strik met bloemen op gezet heb is van Joy (6002/0356). De tekststempel zijn clearstamps van Joy 'Winter memories ' (STAMPWM119).


 
 

De hertjes (6002/2029) en de ijskristallenrand (6002/0397) zijn eveneens van Joy.
Het malletje waar de tekststempel op staat is van Nellie Snellen ((VIND002) evenals de bloemen ((SD023). Verder nog enkele chipboard sterretjes, ijskristal en hertje.



Persoonlijk vind ik dit een prachtig model dat geschikt is voor veel soorten kaartjes dus ... ik ga er zeker nog maken met dit patroon.

Voor iedereen een prettige dag, groetjes, Odette.
 

18 opmerkingen:

  1. Jij bent weer lekker bezig geweest Odette, erg mooi weer, en echt kunstwerkje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, sprakeloos mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kunstwerk heb je weer gemaakt Odette.
    Zoveel mooie details te zien en als kers op de slagroom nog van die schitterende bloemen .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Odette, wat weer een pracht en praal...wouw!!
    En je bloemen zijn prachtig gemaakt, alles ziet er weer heel verzorgd uit!
    Hoe verstuur je zoiets? hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie ... Je kan de 3 flapjes neerklappen en dan noppenplastiek ertussen doen en versturen in een bubbeltjesomslaf.

      Verwijderen
    2. Geweldig Odette!!! een prachtig model!!!

      Verwijderen
  5. Heel mooi, Odette.
    Prachtig zoals je de bloemen hebt gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie,Odette.Hele mooie bloemen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Odette,
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt
    heel leuk model ook
    ook hele mooie bloemen en heel fijntjes afgewerkt
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie Odette, dit is één van mijn favoriete kleurencombinaties. Een leuk model en er kan veel moois op verwerkt worden. Prachtige bloemen heb je gemaakt, helemaal top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie creatie Odette. Prachtige kleuren en ik ben weg van die bloemen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Odette,
    wat heb je een geweldige creatie gemaakt, is het een triple easelcard?
    prachtige papier, leuk plaatjes en een geweldige strik!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Odette.
    wat vind ik deze kaart prachtig zeg.
    de kleuren etc.. passen zo mooi bij elkaar en hoe je alles hebt opgebouwd.
    ik ben een echte fan van jou kaartjes.
    fijne week en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.