donderdag 22 januari 2015

Friendship

Hallo allemaal,

Ik blijf maar de romantische toer opgaan ...




Als basis heb ik de Dutch Shape Artmal Romantic van Dutch doobadoo gebruikt.  Het randje van de scrap heb ik met Versamark beïnkt en daarop embossingpoeder White Twinkle van Wow gestrooid en gedroogd met de heattool. Het houten hartje heb ik op dezelfde wijze bewerkt. Tussen de scrap heb ik een stukje golfkarton gelegd waaop ik op de rand structuurpasta aangebracht heb. Onder de vlindermal (Joy 6002/0322) heb ik een stukje wondgaas gebruikt dat ik bewerkt heb met distress Vintage Photo. Het plaatje is van Studio Light.



De tekststempel van Dutch Doobadoo heb ik op scrap bevestigd en opgebold.




De blaadjes van Joy (6002/0332) evenals de bloemen heb ik bewerkt met Perfect Pearl mist (kiwi) en
gedroogd met de heattool.

 
Nog enkele vlindertjes en klaar ...
 
Met dit kaartje ga ik mee doen aan de challenge van http://wlvc.blogspot.com/
en de challenge van http://www.cardsandscrap.nl/
 
Groetjes, Odette.
 



30 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie, Odette.Vele mooie details. Hier heb je veel werk aan gehad.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw.... wat een schitterende kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en romantisch gedaan dit kaartje ,
    succes met de challenges hoor !!

    Warme groet van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Odetten. Mooi kleuren, plaatje en details. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh Odette dit is een kunstwerk! Schitterend!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai Odette, da's echt een supermooi kaartje, zoveel kleine details, zo prachtig uitgewerkt, zo wondermooi! Love it!!!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige, romantische kaart! Bedankt voor je bijdrage aan WLVC.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super prachtig kaartje Odette, met veel en mooie details.
    Liefs, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blijf maar op de romantische toer hoor!!! ik hou er van, hihi.
    Ik vind het een feestje om zoveel moois op een kaart te bewonderen! Ik vind hem schitterend Odette en zit heel erg te genieten!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACHTIG kaartje Odette met dat LIEVE roodborstje en MOOI versierd met al die bloemen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Odette,
    schitterende kaart heb je gemaakt, leuk model, mooi het plaatje in de ronde vlindermal, het is weer een bjoetie!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De romantische toer gaat jou goed af, helemaal geweldig. Mooi die mallen van Dutch doobadoo werk er ook graag mee
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Odette, wat een mooie kaart heb je gemaakt . Zoveel moois te bewonderen. Ik vind het mooi dat je met glimmermist die bloemen en blaadjes bewerkt hebt, geeft een heel gaaf effect. Ook die tekststempel is super...kortom alles klopt...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart...supers! Mooie details heb je aangebracht en samen met het mooie plaatje en het superleuke modelletje maakt dit alles een heel mooi plaatje.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige kaart Odette.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is super romantisch met al dat moois, Bedankt voor je deelname bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een werk Odette! Zeer mooi gemaakt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, Odette!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit moet ik wel een prachtige kaart vinden
    met dat roodborstje ! lol
    En dat doe ik ook, ze is echt héél mooi en ik vind het altijd leuk om de beschrijving te volgen en te zoeken wat er allemaal opzit....en ook eronder hihi
    Liefs, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige romantische kaart Odette .
    prettig weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt ziet er schitterend uit. Gezellig dat je meedoet aan de cjallenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda dt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En daar ben ik dan nog een keertje vandaag...
    Je blijft me verbazen Odette, wat een beauty van een kaartje is dit. Heel chique kaartje en het twinkling randje staat heel mooi. Gezellig dat je weer meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooi vintage-kaartje met prachtige kleurtjes en lief plaatje
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zie net dat je de eerste prijs gewonnen hebt met je kaartje...
    PROFICIAT hoor!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een. Prachtige kaart Odette!
    Ik ben meteen je nieuwste volgster geworden!
    Belgie is ons tweede vaderland heerlijk land, ik zou er zo komen wonen!
    Jouw blog en werk is zeer inspirerend, ik denk dat ik af en toe zeker weer eens kom neuzen hier.
    Fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier hoort nog een tweede reactie bij nu haha.
    Ik kerk terug op je blog en vond deze kaart die ik al schitterend vond ( zie reactie hier boven) maar nu in het echt heb bekeken met de beschrijving er nog eens bij...echt fantastisch.
    Nogmaals bedankt, het staat hier mooi op mijn nostalgische tafeltje in de keuken te pronken!
    Liefs en een fijne zondag
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Niet kerk natuurlijk maar kijk haha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.