vrijdag 13 juni 2014

Adorable

Hallo lieve bloggers,

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en jullie fijne complimentjes op mijn kerstlabel.
Met het weekend voor de deur wil ik jullie graag het volgende kaartje tonen dat ik gemaakt heb, met dank aan mijn lief maatje Martine.

 
 
Het scrappapier komt uit een boekje van Studio Light (PP SL 05) wat ik trouwens heerlijk papier vind om mee te werken.
De ovalen stans is een Spellbindesmal (S4-356), geweldige mooi mal vind ik persoonlijk ....
Het plaatje is van Pion.
De rand heb ik geponsd met een Marta Stewartpons. De blaadjes gemaakt met een Crealies mal (CL CS 11)

Onder de bloemetjes heb ik kant bevestigd. De tekststempel is een clearstempel van Marianne Design. Verder nog wat plakpareltjes en .... dit is het resultaat ....
Hoe vinden jullie deze ?

Heel veel groetjes en een fijn weekend, Odette.

6 opmerkingen:

  1. wauw wat een prachtige kaart odette

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Odette
    Daar ben ik weer even. Wat een mooie kaart is het en inderdaad heel mooi papier. Ook zoals je de tekst hebt verwerkt, super.
    Warme groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Odette, deze is echt gaaf zeg.. prachtig gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon Adorable vind ik je kaart Odette. Héél mooi zoals je het kant en de bloemetjes verwerkt hebt, het is een plaatje om naar te kijken. Fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Odette,
    wat een prachtige kaart
    alles past heel mooi in zijn geheel
    vind hem ontzettend mooi
    lieve groetjes martine
    en ja hoor het is een schitterende mal die oval van spelbinders

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel-wel als dat nu geen "adorable" kaart is weet ik het niet meer.
    Het geeft een mooi 'ensemble', maar daar ben jij goed in.
    Ik ben al benieuwd naar de volgende kaart van je.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.