maandag 24 februari 2014

Vintagekaartje

Hallo allemaal,

Ik wil eerst mijn volgers, Marleen, Jolanda, Martine en Karinne hartelijk welkom heten.
Dank jullie wel !

Vandaag heb ik voor de vintageclub een kaartje gemaakt . Iedere maand wordt er een
sketch en voorbeeldkaartje geplaatst door Jolanda.


 
Voor de basiskaart heb ik kraft karton en gebroken wit gebruikt.
Designpapier DT en een taartrondje
Het plaatje is van Gerda's hobbyshop.
De ovale mal is van MD (LR0240)  en de blaadjes een Crealies mal.
De tekststempel is van Nicole Verkooyen.
Verder afgewerkt met een kantje en bloemetjes.
 
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
 
Liefs, Odette.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Hallo Odette, ik heb je blog gevonden hoor! Wat heb je dat mooi gedaan en wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt.

    Liefs van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Odette,
    wat een heel mooi vintagekaartje
    mooie kleuren en met prachtige details afgewerkt
    fijne dag groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo odette, proficiat met je supermooie blog die je hebt gemaakt,en heel mooie creaties staan er ook op,succes met je blogje,knuffels mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Odette proficiat met je mooie blog,mooie creaties grtjs Marie jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiat met je mooie blog en mooie kaarten
    gr chris

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.