zaterdag 9 september 2017

Het is jouw verjaardag ....

Hallo allemaal,

Vandaag een lekker ontspannend dagje op mijn hobbykamer doorgebracht en ik zag bij mijn hobbyvriendin dit model kaartje voorbijkomen en ik heb er mijn versie van gemaakt ...


De mal waar ik het kaartje mee gemaakt uit komt uit een pakket van Joy 'Crafty Garden'.
Ik heb de mal uitgeknip uit craft karton en DP.
Tussen het craftkarton en het DP heb ik een randmal van Joy geplaatst 6002/784.
Het ovalen malletje is eveneens van Joy 6002/699 en het plaatje is van Gerda's hobbyshop.


 
Voor het hoekje bovenaan heb ik het deeltje gebruikt dat bij de ronde mal is. Het takje komt van Action.
 

Aan de rechterkant heb ik hartjes van Wycinanka gezet die ik bewerkt heb met Inca gold.



Het labeltje is van Action en de tekststempel is een clearstamp van MD EC96. De randjes heb ik bewerktmet distress Vintage Photo en rondom het labeltje heb ik met een clearstamp van Crealies CLBP03 een afdrukje gezet.
Verder nog bloemetjes, kant en scrappersfloss gebruikt.

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenges van

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/
http://craftycreationschallenges.blogspot.be/ (2)
 http://de-egel.blogspot.com/ (Bloemenmeisje)

Ik wens iedereen een gezellig weekend toe, liefs, Odette.

19 opmerkingen:


  1. Schitterende kaart, heel erg mooi gemaakt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze '41 Letter B' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtigge kaart gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Odette. Wat geweldig mooi gemaakt met al deze leuke matetien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig model Odette en weer een heel lief kaartje met zo'n mooie afbeelding! Ik zie de streepjes op je label achter de afbeelding!
    Ben benieuwd bij welke vriendin je dit modelletje zag hihi heeft die ook en blog? Heel gezellig dat je met onze Challenge mee doet en fijn weekend!!!
    Liefs Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor Gerie ... zij heeft het kaartje geplaatst bij Scrapcards .. het is Doris xxx

      Verwijderen
  5. Hoi Odette,
    wat een heel mooi kaartje, alles past zo mooi in zijn geheel en de streepjes label past bij onze challenge
    Dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog
    liefs dt martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er een prachtige eigen uitwerking aan gegeven met die mooie stans onderaan Odette! Ik heb het stencil ook maar ben er nog niet aan toegekomen maar na het zien van de creaties van Doris en jou begint het wel te kriebelen hihi! Dank voor je mooie inzending voor onze Scr@pCardsChallenge!

    XxIrene -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie chique kaart en wat een leuk model! Een geweldig vintage geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Odette!
    Mooi model en ook zo mooi alles erop verwerkt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Prachtige kaart Odette !!
    Heel mooi papier en plaatje ;
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo'n mooi papier en zo'n mooie mallen heb je gebruikt.
    Heel romantisch hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jajaaaaa.....weer een pracht van een kaart Odette !
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Odette
    Je kaartje is beeldschoon met zoveel mooi's erop en het is zeker een heel leuk model.
    Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Odette. Wat heb je alles weer mooi gecombineerd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi werkje met al die details

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beauty van een kaart Odette. Mooi model en hele mooie kleuren. Het is een plaatje en ik wil je meteen bedanken voor je deelname aan de letter B-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook weer schitterend is deze kaart en inderdaad erg leuk model.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.