woensdag 31 mei 2017

Van harte beterschap ....

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ondertussen gaat het al veel beter met onze schoondochter en ze kan terug al een beetje voor haar dochtertje zorgen dus ... wij allemaal blij ...

Bij Scr@p-Cards begint er vandaag een nieuwe challenge en als gast-designer heb ik dit kaartje gemaakt


Voor de basis van het kaartje heb ik craft karton gebruikt. Het DP komt uit een paperpad van Studio Light.
De bloemenrand bovenaan het kaartje is een mal van Joy (6002/315). De ovalen mal is eveneens van Joy (6002/639) en heb ik uitgesneden uit wit glanskarton en dan heb ik de mal alleen geëmbost en rondom uitgeknipt.
Het plaatje is van Syta Vangelderen (140831).
Verder heb ik 2 labeltjes gemaakt en de stempels zijn van Joy (6410/29).
De blaadjes onder de bloemen zijn ook van Joy (6002/332) en de swirl is van Marianne Design
(LR271).
Onderaan het kaartje heb ik onder een reepje kaartkarton de randmal van Joy (6002/784) geplaatst.
Verder een kantje en roosjes.



Dit is de binnenkant van het kaartje. De ronde mal is van Joy (6002/699) en de tekststempel van Mariëtte Verhees (420514F).



Op challenge blog van Scr@p-Cards kan je van  de DT-leden ook weer prachtige inspiratiekaartjes bewonderen ...
Meedoen met deze leuke challenge kan tot 27 juni. Ik zou zeggen neem een kijkje en doe gezellig mee ...

Op dit ogenblik verblijf ik heel erg weinig op mijn hobbykamer doordat ik bezig ben (ook met papier)  maar dan een heel ander soort ... ik ben aan het behangen ... dus als jullie mij missen ...

Na de werken kom ik zeker heel snel terug want ja ... mijn hobbyspulletjes wachten geduldig op mij ...

Voor iedereen prettige dagen .... liefs, Odette.

19 opmerkingen:

  1. Hoi Odette. Gelukkig dat je schoondochter weer opknapt. Je kaart is prachtig! Zo mooi gemaakt met allemaal leuke details. Leuk zoals de mal op de kaart zit. Veel succes met het behangen. Wel warm denk ik. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het weer wat beter gaat met je schoondochter Odette, wat een akelige start voor mamma en kindje maar nu gaat ze de schade gelukkig inhalen!!
    Je kaart is net als d ekleine meid.een roze droom, echt beeld en beeldschoon!
    Succes met behangen.....pff..het wordt weer warmer dus een zware klus!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtigge beterschapkaart gemaakt.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik van je beeldige kaartje vind dat weet je al hè! De tekst van Mariëtte Verhees lees ik die hadden altijd mooie tekst stempels! Zo blij dat je dochter weer voorzichtig voor haar kleine meissie kan zorgen en genieten!
    Nieuwe ramen....behangen...je hebt er zin in whaha Op zijn tijd heeft alles aandacht en vernieuwing nodig hè! En ja als je creatief kunt zijn met papier, dan lukt behangen ook, hihi Maak er wat moois van en dankjewel voor je hele mooie gast DT kaart Odette.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij te lezen dat het met je schoondochter al wat beter gaat Odette. Je kaartje is heel erg mooi. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Of jij nu veel tijd hebt of niet om te knutselen maakt niet uit. Al je kaartjes zijn met veel zorg en aandacht gemaakt, zo ook weer deze mooie beterschapskaart.
    Courage met het behangen, geniet ervan, vooral als de klus geklaard is haha
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukkig dat het weer wat beter met je dochter gaat..je kaartje is supermooi en romantisch en wat een leuke tekst heb je gebruikt,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben blij dat het weer beter met je dochter gaat. Je kaartje is prachtig en heb hem al even op FB bewonderd.
    Liefs monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart heb je gemaakt, Odette
    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woooow wat een beauty Odette...een prachtig beterschapskaartje is het geworden..
    Ik ga zeker meedoen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Odette !! zoveel mooie details echt een beauty
    Blij dat het terug beter gaat met je schoondochter Odette !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtige kaart Odette, er is weer genoeg te zien, zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje met zoveel mooie accentjes erop verwerkt
    een echte beauty ! fijn Pinsterweekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow wat een super gave kaarten heb je weer gemaakt odette

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart is het geworden daar knap je zeker van op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Odette,

    Allereerst gefeliciteerd met je kleindochter en wat fijn dat het beter gaat met je dochter en dat ze nu zelf weer voor haar kleine meid kan zorgen.

    Wat heb je een prachtig kaart gemaakt, zo is ziek zijn geen straf.
    Tenminste als het geen ernstig iets is.

    Lieve groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woooow wat een beauty Odette...een prachtig beterschapskaartje is het geworden..

    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.