vrijdag 10 maart 2017

Especially for you ....

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk lenteweertje is het vandaag, ja ik hou echt wel van de lente, de voorjaarbloemen die overal te voorschijn komen ... heerlijk.

Ik heb deze keer een kaartje gemaakt zonder schrappapier ...

 Voor de basis heb ik wit glanskaartkarton gebruikt met daar bovenop roos cardstock. Het vierkante malletje heb ik in bruikleen gekregen van een vriendin. Daarbovenop terug een stukje glanskarton waarvan ik de randjes bewerkt heb met een pons. De ovalen mal is van Joy (6002/639) en rond het bloemenplaatje heb ik een parelrandje gezet.
De bloem is een stans van Mery's (6002/597) en de takjes van Joy (6003/0047). In het midden van de grote bloem heb ik nog een kocht bloemetje geplaatst.
De tekstbanner en tekst zijn eveneens van Joy (6002/386 en 6410/410)
Verder langs de zijkant nog wat pareltjes ...


 
Met dit kaartje doe ik mee met de challenge van  http://craftrocketchallenges.blogspot.nl/
            http://friendship-challenge.blogspot.nl - http://inkychicks.blogspot.com/



Met dit kaartje kwam ik als winnaar uit de bus bij Craft Rocket
 


                                                                   


Ik wens iedereen een gezellig weekend toe, liefs, Odette.

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaart weer Odette in prachtige kleuren. Zo leuk dat je stijl zo herkenbaar is. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart.Ook zonder scrap papier.en gefeliciteerd met je prijs.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mal met de parels erop is prachtig zeg! Heerlijk he, een zonnetje, dat doet een mens goed. Laat dit weer maar lekker doorgaan zo.
    Van je kaart krijg je zoweiso al lekker zin in het voorjaar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart...mooi hoe je alles verwerkt hebt.
    Je mist het scrappapier helemaal niet.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart Odette.
    Mooie kleurtjes.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Odette. Ik doe dat eigenlijk noot zonder dp. Omdat ik het dan zo kaal vind. Maar dat is bij jou absoluut niet het geval. Prachtig gelukt.
    Gefeliciteerd met je top drie plaats. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Odette ! Mooi van kleur en je zelfgemaakte bloem is een prachtige blikvanger .
    Heel mooi plaatje ,mooie accentjes . Fijn Weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt Odette. Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Odette. Heel mooi met al deze mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Odette,
    je kaartje is supermooi, leuke stansen heb je gebruikt, mooi plaatje en de bloem is ook favoriet bij mij.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Odette en geniet van je eerste plaats met het paarse kaartje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty Thank you for sharing with Craft Rocket Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A lovely card with a gorgeous image in beautiful colours.

    Thanks for joining us at Friendship-Challenge.

    Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je paarse kaart die is ook erg mooi.
    Deze roze is ook een beauty!
    Bloem staat er ook erg leuk op.
    Groetjes en fijne avond, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Odette en de kleuren passen zo perfect bij elkaar ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card and design thank you so much for sharing with us at Inky Chicks this month Jane DT xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.