dinsdag 14 februari 2017

Happy Valentine ....

Hallo allemaal,

Ik wil iedereen vandaag een gelukkige Valentijn wensen ....

 
 
 Voor de basis van dit kaartje heb ik een Dutch Doobadoomal gebruikt. Het DP is van Pion.
Het kadertje heb ik gemaakt van lichtgewicht klei en het rechthoekige malletje is van Spellbinders (S4-466), het plaatje is van Syta van Gelderen (160503).
Verder nog bloemetjes, houten lettertje 'Love' ...


Op het randje bovenaan rode rozen (6002/346), de tekst heb ik gemaakt met de pc.
De pluim is een collectable van MD (Col 1375).
Verder nog een vogelkooitje en houten hartje ....
 
 


Ik wens iedereen een liefdevolle, gezellige dag toe ...

Liefs, Odette.






 

13 opmerkingen:

  1. Een leuk cadeautje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijne Valentijnsdag Odette. Zelf heb ik er niet veel mee. Maar al het moois wat ik voorbij zie komen vandaag, daar geniet ik wel van. Net als de mooie creatie van jou. Prachtig!!!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Odette ,
    Jullie ook een hele fijne Valentijnsdag !!
    Wat een mooie liefdevolle creatie Odette !
    Heel leuk model he heb die ook vind die zo leuk om te maken en er kan heel veel op hihi.
    Groetjes Doris & JP xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt !!
    Het model is heel leuk voor zo'n lieve kaart
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Odette,
    jij ook een fijne Valentijnsdag..wat heb je een mooie creatie gemaakt, erg leuk model, heel mooi papier en plaatje en leuk afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit valentijnskaartje Odette...prachtig modelletje en ook het papier leent zicher zooooo mooi voor...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn hier niet te porren voor Valentijn haha.
    Erg leuk en wat gebruik jij die kleine lijstjes steeds ook zo mooi bij.
    Echt genieten deze mooie creatie!
    Fijne week
    Groetjes Maia


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve cadeaukaart is het geworden Odette en wat heb je mooi papier gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie, Odette.Leuke kleurtjes en een mooi modelletje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke cadeaukaart Odette!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is nu echt een cadeautje geworden, deze box-card. Ik heb je toch nog in de zijbalk gekregen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.