vrijdag 6 november 2015

Harmonica kaartje ...

Hallo lieve blogvriendinnen allemaal ...


Margo hartelijk welkom op mijn blog ...

Op de club van Ria http://ria.clubs.nl/ is dit het wedstrijdkaartje van november.  Marleen heeft er een heel leuk filmpje opgezet. Dit is mijn bijdrage ...


 De kaartje met 'Fijne feestdagen' heb ik gemaakt met de clearstempelset van Joy (6410/0079)




Hier een foto van als het kaartje dicht is. De afbeelding is van een Studio Light 'Winter Memories'
Het ovalen malletje is van Marianne Design (CR1333) Rond het plaatje heb ik foam clay gezet (wat ik trouwens super vind om mee te werken). De ster is van Memory box (98167). De bloem heb ik gemaakt met een malletje van Nellie Snellen (SD023), de takjes zijn van Crealies (CL CS11).
Verder nog een bedeltje, koordje, strik en pareltjes die ik gemaakt heb met een Perlenpen..




Hier een foto van de achterkant en de zijkant van het kaartje.
 
 
 
 
De stempeltjes van dit kaartje zijn van Studio Light Winter Memories). Het hertje is van Joy (6002/2029).




De arreslee is van Joy (6002/2026). Het kerkje (LR0172) is van Marianne Design evenals de kerstboompjes (CR1287) en het hekje (CR1288).



Ik heb de laatste tijd heel weinig tijd gevonden om blog bezoekjes te doen maar ... ik ga het zeker goedmaken hoor !

Groetjes, fijn weekend, Odette.




 

19 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Odette.
    Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk, maar een schitterend eindresultaat!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart,Odette.Ziet er ingewikkeld uit.Leuke details.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Odette
    heel mooi kaartje geworden
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Odette wat een prachtige kerstkaart! Heel mooi model, prachtige kleuren en het vogeltje is zo'n prachtige eye-catcher :) Dank je wel voor jouw lieve reactie op mijn blog! Ik vind het een enorm compliment om dat van jou te horen als echte vintage kenner ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gedaan Odette, de kaart is mooi geworden en het koolmeesje wordt misschien wel het symbolisch vogeltje van Nederland, volgende week zullen we het weten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel werk Odette maar het resultaat mag er zijn..PRACHTIG!

    Groet, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Odette, super sjiek gedaan.
    Daar zal je wel veel werk aan gehad hebben .
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Odette, wat een prachtige kaart!! Wat zul je hier een werk aan gehad hebben. Ooit hoop ik ook zoiets te kunnen maken! Enne.....blogbezoekjes schieten er hier ook vaak bij in.....wordt ons vast vergeven ;-)
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Odette,
    wat een kunstwerkje heb je weer gemaakt, ik zag het filmpje bij Marleen, maar al dat snijden en knippen is niks voor mij..alle kanten van je kaartje zijn prachtig, het vogeltje in 't mooie lijstje is super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb het filmpje gezien bij Marleen Odette, jij hebt ook een prachtige harmonica kaart gemaakt, ook de kaart met het vogeltje is prachtig. Het was een plezier om hier weer langs te komen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Tjonge wat een werk, maar jeeeetje wat mooi zeg, zoveel leuks op te zien,
    heel erg gaaf gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig! ik had hem ook op facebook gezien, wat een werk zeg
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi is je harmonicakaart. Mooi is de stempel van Studio light die je hebt gebruikt.
    Prachtig vind ik het geworden. Leuk is de sneeuw , vind je niet. Ik heb het ook . Erg leuk om mee
    te werken. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoals beloofd op fb wat matuurlijk sneller gaat maar niet zo gezellig is even een bezoekje aan je blog nu.
    Deze mooie creatie is fantastisch!
    Wat een leuk modelletje en hoe mooi is ook de aankleding met de mooie afbeeldingen en de sneeuw!
    Ik heb er nog nooit mee gewerkt maar het ziet er prachtig uit!
    Nog even naar je laatste post dus tot zo
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaw wat is deze prachtig zeg ! Een heel mooi modelejte en mooie plaatjes en stansjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Odette,
    wat een super mooie harmonicakaart
    heel veel werk maar een prachtig resultaat
    ook je andere creaties bewonderd die ik al gemist had
    heel mooi gedaan allemaal fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Odette ,
    Ondanks je tijdgebrek heb je toch nog
    heel mooie kaarten zitten maken joh ..mooi!!
    Fijne dag en ......
    Groetjes van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.