maandag 27 oktober 2014

Romantisch kaartje

Goedemorgen allemaal,

Dank jullie wel allemaal voor jullie vele bezoekjes en complimentjes, dat is erg leuk om te lezen hoor !
Ik wil Joke en Anita ook hartelijk welkom heten als volgers van mijn blog ! Prachtig !

Ik moest heel dringend een kaartje maken voor een jarig hobbymaatje dus ... heb ik dat ook met veel plezier gedaan ....




 
Voor dit kaartje heb ik al de maten van een spellbindersmal (S5-158) uitgesneden en ze in verhoogde laagjes op mekaar gezet.
De blaadjes en bloemetjes zijn geponst. Verder nog een koordje en een strikje en ... klaar.

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden ...

Groetjes, een hele fijne, zonnige dag vandaag ! Odette.

10 opmerkingen:


  1. Oh wat een schitterende kaart is dit,
    mooie warme kleuren, toppie gedaan ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Odette
    Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt hoor. Wat zijn die spellbinders toch mooi
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi modelletje kaart, Odette!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de spelbindersmal. Ik heb hem ergens anders
    ook al voorbij zien komen. Hij is erg mooi. Je hebt er een
    leuk kaartje mee gemaakt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi niet alledaagse kaart Odette! Knap werk! grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Odette,
    ik dacht oh ja, die mal heb ik ook uitgestanst,mooi om als basis te gebruiken, leuk plaatje en prachtige kleuren,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Odette,
    prachtig kaartje hele mooie mallen heb je gebruikt ook heb je hele mooie warme kleurtjes gebruikt
    heel knap gedaan
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Odette,
    je kaartje is heel mooi, die mallen hebben prachtige fijne uitsnijdingen, prettig om mee te werken denk ik.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende vintagekaart. heel mooi met alle details, kleuren en plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een super kaart odette,
    hoe is het met je knie is die helemaal hersteld?

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.